torsdag 17. oktober 2013

Grått er det nye hvitt..


Ja det er mitt motto om dagen,
-grått er det nye hvitt!

Jeg synes det er fint med lyst interiør,
men jeg har vel aldri helt falt for hvitt-hvitt i alle rom..
-ikke før nå..

Vel, riktignok etter at jeg bestemte meg for at grått var det nye hvitt.

Jeg simpelten elsker gråfarge,
og får lyst på alt mulig rart når det er grått..


 Tidligere i sommer malte jeg i gangen vår..
Selvfølgelig ble det grått..

Her er det så mye hvitt..
Tak, vegger, lister og gulv..
(..og en del hvite møbler..)
 
Det blir for kjedelig.. 
Så nå har vi fått en freshere inngang synes nå jeg..

Ikke alt er bloggbart, bjørkehjerte trenger en liten oppgradering..
Jeg har også valgt å male gangen innenfor, 
men der har jeg gjort omvendt og bare malt dørene.

Det er en ganske lang og smal gang, 
og hadde jeg malt veggene der også ville det blitt like mye grått som det var hvitt..

Kan jo ikke bli for mye grått heller
(..det finnes jo så mye annet jeg kan male grått... hihi)


Det blir nok flere maleprosjekter etterhvert..
Kreativiteten bobler nesten over..
 
Men jeg får prøve å styre meg litt
så ikke Bonden blir lei av grå sånn med en gang.. 


Nå har jeg så smått begynt å glede meg litt til jul..
Det er jo egentlig altfor tidlig, 
men jeg blir vel litt påvirket av at det er jul i alle butikkene..
Kan nesten ikke vente med å pynte den nymalte gangen min..

Ha en strålende torsdag!
..her er det grått og trist.. min forkjærlighet for grå har foreløpig ikke smittet over på været..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et lite spor :)