torsdag 10. november 2011

Koselig hylle i kjøkkenkroken

En ny hylle har kommet opp på kjøkkenet.
Min kjære Mormor hadde funnet den til meg på Gjenbruk.

Det er akkurat en slik hylle jeg har ønsket meg. 
Synes det er så koselig med de små skuffene.
Under har jeg hengt opp mitt nye skilt fra Home&Cottage. 
Synes det var et morsomt skilt
..selv om jeg våkner opp til lukten av nytraktet kaffe hver dag..


 Det blir nok litt forandring her etterhvert.
Midt i oppussing blir det ikke mye tid til dill og dall ellers i huset,
så det blir litt halvveis.

Men enn så lenge så er det helt greit.
Det er jo ikke sååå lenge til julepynten skal frem.. 

Litt dårlige bilder på en sen høstkveld
men jeg bare måtte se hvordan det ble med en gang.


1 kommentar:

  1. Kjempfin hylle og den passa som hånd i hanske på kjøkkenet ditt!

    Ynskjer deg ei god helg!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et lite spor :)