søndag 20. november 2011

Dilla på dilldall..

Jeg har fått dilla på hjerter

I allefall så det slik ut etter shoppingturen på fredag. 
De store hjertene i stoff er fra Home&Cottage
Sinkhjertet er fra Kremmerhuset.

De var så søte at jeg bare måtte kjøpe dem.
Perlehjertet har jeg laget selv.
Så jeg har visst fått litt dilla.


En annen ting jeg har litt dilla er å pynte opp med kurver og fat.
Jeg har alltid vært veldig glad i levende lys, 
særlig når vi går mørkere tider i møte.
-Akkurat slik som mange andre interiørfrelste har..

Dette fatet her fant jeg på Gjenbruk (selvfølgelig)
Det trenger et strøk med maling, men jeg synes at det er sjarmerene.
Kanskje fordi det er skåret ut hjerter på siden? 
Denne dilla altså..  


 Her er et bilde fra dusjrommet vårt.
Lite, men praktisk.
Jeg har prøvd å pynte opp litt her også.
Selv om det ikke alltid er like lett mellom skittentøy og fjøslukt.
Bruker dette rommet til å skifte til og fra fjøsklær - mye støv og dritt samles opp.. 

Enkelt og greit, litt pynt jeg hadde liggende her hjemme.
Ser at det mangler et fat, så det må jeg kanskje finne meg? 
Hihi - en unnskyldning for å kjøpe et til kanskje? 

Nå skal jeg fortsette med julerengjøringen jeg startet på i går. 
Tak og vegger vaskes ikke av seg selv -Uheldigvis.
Men for en gangs skyld er jeg tidlig ute og det er deilig. 
Så nå er det bare til å finne frem skurekluten og grønnsåpe å sette i gang.

Ønsker alle sammen en riktig 
god søndag!

 

4 kommentarer:

  1. Så flink du er :-) Viktig å ha det koselig selv om det lukter fjøs. Og jeg syntes ikke det luktet ille i det hele tatt. Utrolig velstelt og fint var det!

    SvarSlett
  2. Du har pynta fint i dusjrommet. me hadde slik då eg vaks opp og, og det hadde ikkje same koseleghetsgrad, det kan eg love deg :)

    Klem!

    SvarSlett
  3. Hei Ida :)
    Tusen takk for koselig kommentar :)
    ... kjekt slik for da finner man
    andre flotte bloggere ღ La meg til
    som følger her hos deg også, syns
    du har en kjempekoselig blogg med
    mange fine bilder og variasjon, det
    liker jeg :) ... hjerter er bare
    nydelig, elsker det jeg også ღ Ha
    en fortsatt fin uke, og snart 1.
    søndag i advent... Klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Hei på deg Ida :) Tusen Takk for koselig hilsen inne i bloggen min, og for at du ble min følger :) jeg ble kjempe glad :) ønsker deg mange koselige dager nå, og kos deg med adventstiden og alt som hører til :) Klem fra Ann-Christin.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et lite spor :)