onsdag 12. mai 2010

Jeg fikk denne kakemiksen til bursdagen min og for et par dager siden bestemte jeg meg endelig for å lage den, til stor glede for de andre i kråkeslottet. Jeg lurer litt på hva slekta tror om mine bakekunster, men jeg velger å la den passere. 
..jeg skal vise dem jeg vel

Det skal ikke så veldig stor kunnskap til for å lage en slik kake, og det kan jo være greit i ny og ne. Jeg er overrasket over hvor god den faktisk var, med hjemmelaget ostekrem på toppen. 

Glasur:
  • 250 gram philadelfiaost
  • 100 gram smør
  • 3 dl melis
  • 2 ts vaniljesukker
Pisk alle ingrediensene lett sammen til en luftig krem. Pass på at smør og ost er romtemperert. Vips så har du en supergod osteglasur. Nam nam..

 

Jeg tror folket i kråkeslottet var fornøyd med kaken. 
Den forsvinner hvertfall i en voldsom fart. Litt godt må man jo unne seg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et lite spor :)