søndag 24. januar 2010

Lørdagskos



Det er lørdag og jeg har leiligheten helt for meg selv. Etter gårsdagens fiskemiddag føler jeg at jeg kan spise noe mindre sunt med god samvittighet. Siden jeg driver med matprosjektet har jeg lest utrolig mange oppskrifter den siste tiden. Det er ikke til å komme bort i fra at jeg simpelten elsker kylling, så i dag falt valget nettopp på en slik rett. Siden jeg allerede har tatt ukas utfordring og laget en helt ny rett gjorde det ikke noe å lage noe jeg har laget før. Så i dag ble det hvitløksmarinert kylling og hjemmelaget potetstappe med baconbiter i (brennende kjærlighet?). Ved siden av laget jeg en enkel salat med tomat, agurk, finhakket løk, salat og fetaost. Nam nam, så godt, men så enkelt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et lite spor :)