mandag 26. oktober 2009

Jentetur til London...

Jeg synes alle burde ta seg en tur til London. I fjor var jeg så heldig å få en Londontur i bursdagsgave av "søstra" mi.
Jeg hadde aldri vært der før og gledet meg som en liten unge.
Turen var flott, og jeg anbefaller virkelig alle en tur til London før eller siden.
Stor, god engelsk frokost, røde busser, trivelige folk og mange spennende opplevelser.



En flott by jeg har
lyst til å dra tilbake til!


Det ble ikke mye tid til shopping,
men jeg fikk kjøpt konfirmasjonsgave
til min Beatlesgale lillebror.
Det ble en stor (og dyrt) bildecollage fra "the beatles store".


Bildet var altfor stort til den praktiske, lille kofferten min, så fire lange timer gikk med til å traske langs Londons gater på utikk etter noe større. Gleden var stor da vi endelig fant en trillebag-lignendes ting som var stor nok, men da hadde beina våre fått nok og vi orket ikke mer shopping. Det gjør ikke noe, da har vi jo en grunn til å dra tilbake!

Dagen ble fin og brodærn ble storfornøyd.

- Storesøster er "ålræit" innimellom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et lite spor :)