torsdag 13. august 2009



Sommeren går mot slutten og vi skriver august på kalenderen. Snart er det tid for å reise tilbake til Trondheim og fortsette med studiene. Jeg er ferdig med første året med markedskommunikasjon, og jeg føler at jeg har valgt riktig vei. Det blir spennende å se hvilke oppgaver som skal løses og hva vi skal lære for noe i år. Håper på å få det like moro på skolen dette året også, med artige og engasjerte forelesere.

Det har vært et spennende år, og det har vært morsomt og litt skummelt på en og samme gang. Moro å se at man kan klare seg selv, men litt skummelt å plutselig skulle klare alt på egenhånd også. Det er litt rart å flytte til en helt ny by så langt borte fra venner og familie, men litt deilig er det også. Da er man nødt for å prøve ut nye ting og bli kjent med nye mennesker. Jeg har truffet noen herlige personer i bartebyen, men noen av de har flyttet videre for å utforske andre steder og studieretninger. Håper på å bli kjent med like søte, snille og gode personer dette året.

Det blir ekstra koselig å se vennene sine når man bor så langt borte fra dem. Jeg tar ikke vennene mine for gitt, og det er så stas å få besøk. Snakke om alt og ingenting, bare være sammen og finne på masse sprell. Når man har besøk opplever man byen på en helt annen måte enn når man bare går frem og tilbake til skolen. Håper det er noen som vil komme på besøk til meg i året som kommer også. Nytt av året (forhåpentligvis) er en sovesofa på det store rommet mitt. Litt hyggeligere å komme på besøk når man kan sove godt.


- Venner er den familien man velger selv -

1 kommentar:

Takk for at du legger igjen et lite spor :)