lørdag 14. februar 2009

Idas debut i bloggverden!

Ja, så har jeg slengt meg på bloggbølgen jeg også, og sitter nå å skriver mitt første innlegg. Hva bloggen min skal handle om vet jeg ikke helt enda. Det blir nok en salig blanding tenker jeg. Litt om hva jeg tenker, tror og gjør, men ikke så mye om krig, fred, politikk og sånt. Det er vel egentlig etter et ønske fra tæntis, også kalt tante Marte, at jeg i det hele tatt begynner med dette. Ho syntes det kunne være fint å følge med på hva jeg driver med om dagen, siden jeg er mer enn et steinkast i fra ho. Akkurat som om ikke Tæntis&co følger nok med meg over msn og facebook. Jaja..

Jeg bor altså fortiden i Trondheim, selveste bartebyen i Norge. Har funnet en leilighet på Møllenberg som jeg liker å kalle for kråkeslottet siden det kan minne om det til tider. Her bor jeg sammen med fire andre jenter, og det går overraskende bra. Selv om vi deler et knøttlite bad, en liten varmtvannstank og et passe stort kjøkken. Stue det har de ikke brydd seg om å lage til oss. Men vi klager ikke. Vel, når vi har strøm, internett og vann da selvsagt. Det er nemlig ikke en selvfølge her hos oss. Men nok om det.. (det kommer nok mer siden..)

Når jeg ikke er hjemme i kråkeslottet er jeg ofte å finne nede på Piren, nærmere bestemt på BI og studerer markedsføring der. Det er ganske så spennende, selv om man ikke akkurat kan flyte seg gjennom skolen slik mange tror om BI. Hva det skal bli av meg til slutt, det vet jeg ikke. Det eneste jeg vet er at jeg har planer om å være her i 3 år, før jeg har lyst til å bygge på med en master i utlandet, kanskje nærmere bestemt California i USA. Den som lever får se..

Men det får være nok for denne gang. Kan jo ikke skrive alt med en gang, da blir det ikke noe spennende. Dessuten har vi glidd over fra fredag den 13. til lørdag den 14, det lukter trøbbel lang vei.. Ulykke og kjærlighetskliss på en og samme helg. Skrekk&gru.
Hejtjolahopp så lenge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et lite spor :)