tirsdag 20. april 2010

Kaos..

Genier rydder ikke, 
de behersker kaos.
Det begynte så fint..

Jeg føler meg til en viss grad som et geni hvis dette stemmer, men noen ganger kan det gå litt rundt for meg. Nå har jeg eksamenspapirer over alt, og det er ikke alltid like lett å finne frem til det jeg skal ha. 


Vel, jeg må bare akseptere at sånn er det med den saken. Det kommer ikke til å bli noe mer orden i kaoset den neste måneden. Sånn er studentlivet i eksamenstiden, hvertfall for meg. 


Med en god dose motivasjon og mye kaffe så går det nok bra i år også.
Jeg er hvertfall ved godt mot..
-enn så lenge

2 kommentarer:

  1. hun som har ingen å komme hjem til lenger..21. april 2010 kl. 08:43

    stå på jenta mi! dette klarer du ;) savner deg veldig hjemme da..

    SvarSlett
  2. Du fikser det lett, Ida! Du er jo så flink! Og blir misunnelig av å se merkevareledelsesboka, for det faget skulle jeg ønske jeg også hadd!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et lite spor :)