søndag 18. april 2010

Møkkavær!?


Slik er utsikten på Sjøvang akkurat nå. Det snør og blåser, og jeg er i det hele tatt ganske glad for at jeg kan være inne i hele dag. Eksamensforberedelsene er i gang og jeg merker at nervene kommer krypende. For en gangs skyld er jeg tidlig ute, så dette kommer nok til å gå greit. Veldig fint at jeg kan være her på Sjøvang hvor det er stille og rolig, og hvor alt ligger til rette for god arbeidsinnsats


Men, når jeg tar turen innom hjemmesiden til Skjærgården og får opp et webkamerabilde som dette, da lurer jeg litt på om jeg har valgt feil sted å være på. Urettferdig at det skal være så flott vær hjemme, når vi nærmest har snøstorm her. Jaja, jeg får gjøre det beste ut av det. Koke litt mer kaffe og sette meg godt til rette med skolebøker, markeringstusj og notater.

Ha en god søndag alle sammen!

1 kommentar:

  1. Tror du er på rett plass, jeg Ida :)

    Er samme været her også, og litt flere fristelser enn på Sjøvang! Hold deg inne i varmen, og hils Maria ;) Hehe!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et lite spor :)