lørdag 3. desember 2011

Oppussing fullført!


Endelig er sjenken min ferdig.
Slik ser den altså ut etter en aldeles så liten runde med malingskosten. 
Den har blitt pusset ned og malt med hvit heftgrunn.
(planen var et strøk med maling også.. men den gang ei)

Til slutt har den fått et lag med spraylakk fra Biltema.
Vet ikke helt om det er akkurat slik man skal gjøre det, 
men jeg er fornøyd med resultatet!
Tips: Spraylakk lukter veldig, så ikke bruk den inne! 

Sjenken har også fått nye knotter.
Disse fant jeg i Sia-butikken på Nordby.


Slik så sjenken ut før jeg startet.
Kjøpte den på Gjenbruk tidligere i høst,
og fant ut at den kunne man gjøre noe morsomt med.

Den får nok en annen plassering i huset etterhvert, mot en vegg som er litt mørkere slik at den kommer bedre frem. Men akkurat nå har den fått være med på prosjektet mitt.
(som ikke er helt klart til å avsløres riktig enda..) 

Nå skal jeg lade opp til håndballkamp på tv.
Sofakos, klementiner og julebrus - nå er det virkelig desember!  
Ønsker dere alle en riktig fin lørdagskveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et lite spor :)