tirsdag 5. mars 2013

En skikkelig brunsj..

Noen ganger smaker det godt med en riktig god brunsj..
Forrige fredag var det siste innspurt i fjøset før de nye kuene kom.
Jeg er vant til å være med der det skjer, og synes enda det er litt uvant å ikke kunne være med på alt. Noen må jo ta seg av lille nuffa.

Så jeg bestemte meg for å lage en riktig så god brunsj til arbeidsgjengen isteden.
 Det kunne jeg i allefall bidra med.

Det ble kyllingsandwich med "alt".

Brød med hakket hvitløk og smør varmet i ovnen.
Aoili, salat, tomat, vårløk, agurk, spisspaprika, majones,
salt og pepperstekt kylling i grillpanna,
sprøtt bacon og hardkokt egg.
Råstekte potetbåter med chilimajones
..og litt salat til pynt

Ikke akkurat noe slankemat, men innmari snadder..
Det var jo tross alt fredag!

Jeg synes det er moro å lage noe "nytt" når jeg får besøk, og gjerne noe de ikke vanligvis ville lagd selv. 

Nå ble jeg jaggu sulten også,
lurer på om det ikke må bli kyllingsalat til kvelds..

Ha en fin tirsdagskveld!    

2 kommentarer:

Takk for at du legger igjen et lite spor :)