onsdag 11. april 2012

Venter på sola..

Vårstemning på trappa. 
For øyeblikket bare der det kan minne om vår også.
Regnet øser fortsatt ned, ikke noe å bli særlig munter av.

Jeg bare går å venter på at været skal klarne opp.
Bonden vil ha våronn og jeg vil se det spire og gro i hagen.

Skal prøve meg på litt urter og grønnsaker i år også tror jeg.
Noen tomatplanter, litt squash, sukkerertert og basilikum..
Det er jo så moro å se når man får det til.  
 -også smaker det jo ekstra godt når det er hjemmedyrket


Funderer på hvordan jeg skal gjøre det.
Ikke så sikker på at det blir lett å luke 
når magen kommer for alvor.
-og ikke tror jeg bonden gidder luke så mye heller..

Nei jeg får nok ta med meg kaffekoppen ut når solen dukker opp igjen og fundere frem noe lurt. Vi har en ganske så stor plass bak huset som skal gjøres om fra potetjorde til gressplen og hagekrok, så nå er det bare til å la fantasien løpe fritt.
 -Det blir nok bonden fornøyd med.. Hihi..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et lite spor :)