tirsdag 24. mars 2009

En "liten" tur i butikken..


Jeg gikk en tur til butikken sist jeg var på Sjøvang. Skulle egentlig bare gå den ene veien, men så klønete som jeg er til tider så klarte jeg å miste bussen to ganger. Da var det ikke annet å gjøre enn å ta sekken på ryggen å tælle i vei.. Fint var det, men sliten som fy da jeg kom hjem. Det er ikke akkurat kurrant å gå på is, snø og slæfs langs en vei med altfor mye trafikk på..

Heldigvis hadde jeg med meg kamera og mobil, så jeg fikk god støtte av både
mormor og mamma i de snaue fire timene jeg var ute på tur. Knipset en del bilder, sånn som dette der det ser ut som isen i bekken er en forsteinet fisk. (Bruk fantasien folkens)

Etter en lang tur smakte det ekstra godt å varme opp restene etter Heges fantastiske spaghettisaus!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et lite spor :)